Ofte stillede spørgsmål
BESTIL
Hvornår kommer min ordre frem?
Vores anbefalede leveringstid er 7-14 hverdage, men omstændigheder som f.eks. helligdage og dårligt vejr kan påvirke leveringstiden, men vi sørger altid for at pakke og sende ordrerne med det samme.
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Vores kundeglæde kan hjælpe dig med dette bare send er en besked med den nye adresse til support@falezia.com . (Bemærk venligst, at vi ikke længere kan foretage ændringer, når ordren er afsendt)
Hvordan kan jeg tjekke min ordrestatus?
Når en ordre er indsendt, sendes en bekræftelsesmail til den e-mail, der er tilknyttet din konto. Ordrer med standardforsendelse tager typisk 1-2 hverdage at blive behandlet og afsendt. Weekender og helligdage er ikke hverdage og er derfor ikke medregnet i behandlings- og forsendelsestiden. Du vil modtage en e-mail med sporingsoplysninger, når din ordre er blevet afsendt.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Ja, du kan annullere eller ændre ordren inden for 24 timer efter bestillingen. Vi kan ikke foretage ændringer eller annulleringer, efter at din ordre er blevet afsendt. Kontakt os venligst straks efter du har afgivet din bestilling, hvis du har nogen bekymringer, vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Hvorfor har jeg ikke modtaget sporingsoplysningerne endnu?
Sporingsoplysningerne for din ordre vil blive sendt inden for 2-3 hverdage, Vi anbefaler at du også tjekker din Spam mappe :)
FORSENDELSE OG SPORING
Hvornår bliver min ordre sendt?
Ordrer med standardforsendelse tager typisk 1-2 hverdage at blive behandlet og afsendt. Du vil modtage en e-mail med sporingsoplysninger, når din ordre er blevet afsendt.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Tjek din indbakke for en e-mail med en forsendelsesbekræftelse, som indeholder et link til at spore din ordre. Du kan også tjekke din ordrestatus via dette link
Hvad sker der, hvis min pakke blev afvist?
Pakker, der afvises eller ikke kan leveres, er underlagt returforsendelsesomkostninger, der varierer alt efter den forsendelsesmetode, der blev anvendt i den oprindelige ordre.
Hvis du vælger ikke at få din ordre leveret igen, kan vi refundere dig prisen for varerne, men de oprindelige forsendelsesomkostninger og gebyret for uudleverbare varer fra transportøren vil blive fratrukket refusionen.
Min sporing siger, at den er blevet leveret, men jeg har den ikke.
Hvis du har problemer med at modtage din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på KONTAKT OS med dit ordrenummer og en kort beskrivelse af, hvad der foregår, så vores efterforsker for mistede pakker kan hjælpe dig!
Hvad sker der, hvis jeg har modtaget en beskadiget eller forkert vare?
Hvis du mener, at du har modtaget defekte varer, eller at vi har sendt forkerte varer, bedes du kontakte vores Customer Happiness-team straks på KONTAKT OS med dit ordrenummer og billeder af det, du har modtaget.
RETURNERING OG OMBYTNING
Hvad er din returpolitik?
Vi accepterer returneringer med henblik på refusion til din oprindelige betalingsform, når de er poststemplet inden for 14 kalenderdage fra den dato, hvor du har modtaget din ordre
Du kan se vores komplette returpolitik her
Jeg har et problem med min ordre, kan I hjælpe mig?
Selvfølgelig! Vi stræber efter 100% kundetilfredshed, hvis du har problemer eller bekymringer med din ordre, skal du blot sende os en e-mail via vores kontaktside eller til "support email"
Den passer ikke :( Kan jeg få den byttet til en større/smindre størrelse?
Ja, det kan du :) Du skal blot kontakte vores kundeservice, så hjælper de dig gerne med at bytte en størrelse
Hvad er jeres returadresse?
Den fulde adresse vil blive angivet på din returlabel, når din returnering er godkendt.
Bliver jeg opkrævet for returforsendelse?
Ja, i øjeblikket tilbyder vi ikke gratis returnering, derfor vil eventuelle returomkostninger være for din egen regning