Ombytning og returnering
OMBYTNING OG RETURNERING
BEMÆRK: VARER, DER IKKE AFHENTES PÅ DET LOKALE POSTKONTOR. VIL BLIVE DESTRUERET. VI AKSEL ER IKKE ANSVARLIGE FOR DETTE.
Returneringer skal ske til vores centrallager i Kina. Køber betaler alle returomkostninger + toldgebyrer for dette.
1. Defekte varer vil blive refunderet med det samme og behøver ikke at blive returneret, men der kræves billedbevis før refusionen kan behandles.
2. Hvis størrelsen ikke passer, kan kunden vælge en ny vare med den korrekte størrelse gratis.
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 14 dage efter modtagelsen.
Hvis du ikke er tilfreds med den vare, du har modtaget, kan du anmode om en returformular hos kundeservice. Angiv altid dit ordrenummer! Du kan gøre dette ved at sende en e-mail til følgende e-mailadresse: support@falezia.com
I så fald skal ordren opfylde følgende betingelser:
1. Ordren indeholder stadig alle matchende dele og komponenter, og emballagen er ankommet præcis som produktet.
2. Normal håndtering af produktet er tydelig, brud på grund af uforsigtig håndtering er udelukket.
3. Produkter, for hvilke hygiejne er vigtig, er blevet grundigt rengjort inden returnering. Bikini, lingeri, undertøj og sokker kan ikke returneres.
4. Produktet blev fundet defekt umiddelbart efter modtagelsen.
5. Vi er berettiget til at opkræve kunden for returomkostningerne. AKSEL er ikke ansvarlig for returomkostningerne.
6. En returnering vil blive behandlet inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen blive officielt bekræftet inden for denne periode.
*Vi forbeholder os ret til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores egen skyld.
Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at starte returprocessen.
-Send en e-mail til: support@falezia.com
-Sørg for, at e-mailen indeholder følgende:
1. Ordrenummer
2. Årsag til anmodning om returnering
3. Foto af produktet i tilfælde af brud
Vi vil derefter tale med dig og give dig returadressen.
Send aldrig returneringen til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse, når du har spurgt os. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.
Inden for 24 timer kan alle pakker annulleres uden grund, kontakt venligst kundeservice på support@falezia.com eller svar på din ordrebekræftelse.
** ALLE RETURNERINGER VIL BLIVE SENDT TIL VORES CENTRALLAGER PÅ KUNDENS REGNING.